Nu finns vårens program att läsa (2016)

Vårens programblad hittar du under fliken program. Du som är medlem får det även hem i brevlådan.

Välkommen att vara med på någon av våra aktiviteter!

Skulle du vilja engagera dig i Naturskyddsföreningen i Enköping? Hör av dig till oss!

Det skulle vara roligt att få några nya arbetskollegor till styrelsen i Enköping. Vi har idag ett bra samarbete, men hinner inte allt. Nya krafter som särskilt är behövda är några som är intresserad av att bevaka detaljplaner i vårt snabbt växande Enköping, någon som gillar kommunikation, är duktig att hänga med i sociala medier och locka ungdomar till vår verksamhet. Kanske finns även vår framtida ordförande där ute. Hör av dig om du är intresserad! Vi skulle också gärna vilja få igång olika arbetsgrupper, t ex mat och klimat.

Idag består styrelsen av Tom Norling som är fågelentusiast med inriktning på ugglor, Sven Kilström som till vardags jobbar med skogsfrågor och är intresserad av det mesta i naturen, Monika Jakobsson vars djur utför det viktiga jobbet med att sköta Naturskyddsföreningens naturreservat Hemsta hagar, Annette Westerberg som är lantbrukare och naturguide och sist men inte minst Pekka Westin som leder de flesta av våra populära fågelvandringar i bl. a. Hjälstaviken.